Hirveää tänään. Ilmeni uusia kokeita ja kaikkea sellasta.

Pah. Huomenna on äidinkielenkoe.

Tänään oli myös hirvittävän suuri riita kavereiiten kanssa mutta sitten sovittiin koulupäivän loputtua.

Meidän riita joka ei kuuluisi nettiin:

Mun bestis: Tuija on haukkunu meitä kaikkii.

Tuija: No enhä oo. Mieti pitä sanot ennenku tuut urputtaa mulle.

Mä: No ei hää valehtele et sitä vaa.

Tuija: No en mäkää.

Mun bessu: Sä oot sanonu ja se on sillä selvä. ( Lähtee itkien vessaan itkemään)

Mä: Kato nyt mitä sait aikaas.

Tuija: No vois ite miettii mitä mulle sanoo.

Mä: Mieti ite mitä sanot! (Menee lohduttamaan bessua)

Bessu: Lähtiks kaikki jo?

Mä: Joo

Bestis: Voinks mä tulla jo?

Mä: Voit.

Päivä menee..

Bessu: (menee halaamaan tuijaa) Anteeks.

Tuija: Anteeks.

Mä: (halaa tuijaa) Anteeks multaki

Tuija: Joo anteeks. Ei riidellä enää.

Mä ja Bessu: Joo ei riidellä.

 

 

Voi rähmä. Tänää tuli hirveest läksyyki :S Että vihaan noita kouluja. Loppus jo.

Kiellettäispä koulut laillisesti..

 

Sellainen päivä tänään tähän mennessä.